Dieta dla par online to nowoczesny i bardzo skuteczny sposób na wprowadzenie do życia zdrowych nawyków i zmian. Wspólne podejmowanie wyzwań, weryfikacja niewłaściwych przyzwyczajeń, przygotowywanie posiłków i ich spożywanie – to wszystko będzie bardziej efektywne, gdy będziesz działać z najbliższą osobą. Dowiedz się, jakie korzyści niesie za sobą wspólne odchudzanie lub zmiana diety na zdrową i zacznij walczyć o siebie, bliską Ci osobę i Wasze zdrowie jak najszybciej!

Spis treści
Jak zacząć wspólne odchudzanie?
Dlaczego wzajemna motywacja to klucz do sukcesu?
Wspólne posiłki i gotowanie
Skuteczna dieta dla dwojga w sieci a współzawodnictwo
Pamiętaj, każdy organizm jest inny
Włącz do swoich przyzwyczajeń wspólny ruch
Budowanie dobrych nawyków na przyszłość

Jak zacząć wspólne odchudzanie? Wybierz dietę dla par z konsultacją online!

Zwykle do podjęcia decyzji o przejściu na dietę i pierwszej konsultacji online, zarówno w przypadku par, jak i diety indywidualnej, decydują jakieś względy. Może chcesz poprawić swoje samopoczucie, zdrowie, zrzucić kilka zbędnych kilogramów czy po prostu w końcu zacząć się zdrowo i świadomie odżywiać. Często też zamierzony cel chcemy osiągnąć przed jakimś ważnym wydarzeniem albo jego zaistnienie warunkujemy sukcesem i nowym, lepszym wyglądem. Bez względu na motywację, dietę dla dwojga warto zacząć od konsultacji z dietetykiem. Jadłospis ułożony przez specjalistę, z uwzględnieniem nie tylko preferencji żywnościowych, ale również wszystkich innych uwarunkowań będzie najskuteczniejszy. Dodatkowo zaoszczędzisz czas na gotowanie, zakupy i pieniądze! Nie masz na to z partnerem czy partnerką zbyt wiele czasu? Skorzystaj z moich usług online. Możemy porozmawiać w ustalonym wspólnie czasie z użyciem praktycznie dowolnego współczesnego środka przekazu – maila, czatu czy wideokonferencji.

Dlaczego wzajemna motywacja to klucz do sukcesu?

Konsultacje online powinny być jednym z pierwszych kroków, jednak równie istotna jest motywacja do działania. Tak naprawdę w parze będzie raźniej, możecie się wzajemnie motywować, wspierać, pilnować. Dieta dla par nie musi wcale oznaczać osób żyjących w związku, możesz rozpocząć odchudzanie z przyjaciółką, mamą czy rodzeństwem. Działając razem, jest ciężej o złamanie zasad diety czy chwile słabości – wspieracie się wzajemnie. Wspólnie działasz, wspólnie też cieszysz się z osiągniętych rezultatów. W razie drobnych niepowodzeń też zawsze możesz liczyć na drugą osobę, co pomaga w powrocie na drogę zdrowych nawyków.

Zdrowe śniadanie dla pary

Oszczędź pieniądze dzięki wspólnym jadłospisom

Dieta dla dwojga to świetny pomysł nie tylko ze względu na potencjalną oszczędność pieniędzy za porady dietetyczne. Dieta dla pary online to moja specjalna oferta, której koszt jest niższy niż w przypadku osobnych, w pełni indywidualnych diet dla dwóch osób. Jadłospis dla pary uwzględniający oczywiście szczegółowe zapotrzebowania każdej z obydwu osób, jednak bazujący na wspólnych produktach po prostu będzie tańszy w przygotowaniu. Wiele pozycji z listy zakupów można wtedy kupić w większych opakowaniach, nic się nie marnuje. Zaletą jest przede wszystkim obecność takich samych posiłków w Waszych jadłospisach. Obiady i kolacje są prawie identyczne, co umożliwia gotowanie w jednym naczyniu i oszczędza czas. Pozostałe posiłki są bardzo podobne do siebie i często bazują na tych samych produktach, co ułatwia zakupy i pracę.

Wspólne posiłki i gotowanie

Jadłospisy w diecie dla dwóch osób to także oszczędność czasu na wspólne zakupy, przygotowywanie, gotowanie i same posiłki, które będą okazją do rozmów, świetnej zabawy. Możesz też podzielić się obowiązkami i zaoszczędzić więcej czasu. Być może też wszystkie działania planowane i realizowane razem pozwolą Ci łatwiej uporać się z niedogodnościami, które mogą wystąpić przy zmianie sposobu odżywiania. Nic nie działa lepiej na pojawiające się czasem wątpliwości jak rozmowa z drugą osobą, która w pełni Cię zrozumie, bo sama również jest na diecie. Ja również zawsze służę radą.

Skuteczna dieta dla par online a współzawodnictwo

Chociaż dieta powinna być postrzegana jako zmiana nawyków, dążenie do zdrowia, to jednak często pojawia się przy jej okazji element współzawodnictwa. Zwłaszcza w przypadku par decydujących się na współpracę ze mną online. Kto zrzuci więcej kilogramów, komu obwód w pasie zmaleje bardziej, kto szybciej dotrze do celu. Jeżeli ścigasz się z pewnym przymrużeniem oka, nie obierając tego jako główny cel diety, to nie ma w tym nic złego. Wiedz, że o sukcesie wcale nie decydują liczby, a trwałość osiągniętych efektów. Jednak jeżeli wydaje Ci się, że satysfakcję osiągniesz tylko, jeżeli prześcigniesz kogoś „w cyferkach”, nie jest to dobre podejście, zwłaszcza w przypadku osób odchudzających się razem.

Każdy organizm jest inny

Musisz pamiętać, że każdy organizm ludzki jest nieco inny. Pomijając oczywiste kwestie takie jak płeć, wiek, waga, wzrost, zawartość tkanki tłuszczowej, wcześniejszy sposób odżywiania, to również uwarunkowania zdrowotne czy nawet genetyczne wpływają na przemianę materii. To ona odpowiedzialna jest za energię na co dzień, jak również tempo odchudzania czy efektywność treningu. Zatem to, jak szybko schudniesz, od tych wszystkich aspektów będzie uzależnione. Dlatego bezwzględny wyścig w utracie wagi między dwojgiem różnych ludzi po prostu nie ma sensu. Lepiej się nawzajem motywować, wspierać i zachęcać do dalszych działań, doceniając efekty pracy drugiej strony. Pamiętaj, że zmieniasz swoją dietę dla siebie i dla poprawy nie tylko swojego wyglądu, ale przede wszystkim zdrowia i długiego życia!

Włącz do swoich przyzwyczajeń wspólny ruch

Warto obok zmiany sposobu odżywiania, dołączyć do codziennej rutyny dodatkową dawkę ruchu. Być może wspólna dieta będzie dla Ciebie okazją do wyciągania drugiej osoby na częstsze spacery, wspólny basen albo wycieczki rowerowe? Zasłanianie się brakiem czasu okazuje się w wielu przypadkach nie do końca prawdziwe. Zawsze możesz zrezygnować z czasu spędzanego zwykle przed telewizorem, komputerem czy z telefonem w ręku, albo zamienić spotkania przy kawie czy wspólnej kolacji na aktywność fizyczną. Umiarkowany wysiłek fizyczny również pozwala na odprężenie, powoduje również produkcję endorfin skutecznie podnoszących nastrój. Oczywiście, jeżeli istnieją określone przeciwwskazania lekarskie, należy ich przestrzegać.

Budowanie dobrych nawyków na przyszłość

Układając diety dla swoich klientów, przeprowadzam szczegółowy wywiad. Proszę w nim o konkretne informacje dotyczące zdrowia, przyzwyczajeń żywieniowych, trybu życia. Na ich podstawie powstają założenia diety. Tym przede wszystkim różni się indywidualnie ułożony jadłospis od setek różnych diet wziętych z książek, Internetu czy gazet. Korzystam ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także z kompletu informacji zebranych od osoby chcącej przejść na dietę. Ale moim celem nie jest jedynie ułożenie diety. Chcę także wprowadzić do naszej współpracy elementy edukacji żywieniowej. Nie wskażę Ci jedynie, co masz jeść. Dowiesz się także, dlaczego taki wybór został dokonany. Poznasz również powody, dla których powinieneś zrezygnować z Twoich dotychczasowych złych nawyków i dlaczego źle wpływają na Twoje zdrowie.

Niełatwe wyzwania, zwłaszcza te dietetyczne bywają prostsze, gdy podejmiesz je z bliską osobą. Nowoczesna komunikacja z profesjonalnym dietetykiem online pozwoli na lepsze kontrolowanie przebiegu diety i większą skuteczność. Zaproś najbliższą osobę i wspólnie skontaktujcie się ze mną jak najszybciej. Warto wspólnie zadbać o siebie, po prostu ugryźć zdrowie!

ZadzwońNapisz
Napisz do nas
i umów darmową konsultację

667 126 157